Utbrud Begränsat

Ibland så tänker man på hur det var förut
När vi lova' varandra att alltid hålla ut
Du höll ditt löfte, men jag svek dig tillslut
Din kärlek är stor och jag är en drasut

Men jag ser på dig nu
Och jag hör på dig nu
Att i natt nog blir bra
Nog blir bra, nog bra, nog blir bra
Ganska bra

När det gäller val av skrymslen är jag inte grön
Små fönster, tunna väggar, en del av miljön
Här finnes blott en säng, här finnes blott en bön
Man hör tydligt stegen i trappen efter mön

Men jag ser på dig nu
Och jag hör på dig nu
Att i natt nog blir bra
Nog blir bra, nog bra, nog blir bra
Ganska bra

Ibland kan jag se henne klä av sig inför mig
Av kärlek hon är formad, det förnekar jag ej
När hon rör sig så fritt, då tackar jag ej nej
Och om jag tvingas minnas, så är det nog okej

Men jag ser på dig nu
Och jag hör på dig nu
Att i natt nog blir bra
Nog blir bra, nog bra, nog blir bra
Ganska bra
Trackback
RSS 2.0