The Saint - en stilguide

Fråga mig inte hur jag hittade dit, för det vet jag inte själv, men fy pörskans vilken hygglo brud. Det är inget jag grundar på bloggets innehåll vad gäller mode, det har jag inte sett och bryr mig inte om det heller för den delen, utan det är just det inlägget som är det som håller mig fast där. Innehållet är, som synes, av min karaktär. Stil i allra högsta grad. En vit, vacker springare med en riddare som ger hopp om framtiden. Gud, vad jag önskar att min p18 vore klar nu...

http://stylebykling.tv4.se/2009/07/11/hero/

Jag är helt övertygad om att den är överlägsen andra bloggar som Kenzas och gängets. Men det lämnar vi outforskat.

P.S. Det är för övrigt första gången jag inte har en eller flera passande låttitel som rubrik. Se dem som tips på bra låtar, eller något (det skulle ta upp hela min fritid om jag skulle tipsa om bra låtar annars). D.S.

/Jay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0