She's Leaving Home/ So Far Away

Det finns en känsla av att vara så nära, men alltför långt borta. Jag trodde att jag skulle känna av den idag, men icke. Kanske beror det på att jag vet sanningen: att det inte är så nära som jag vill tro.
Imorgon lär jag begrunda hur de på andra sidan (bildligt talat), de jag har så mycket gemensamt med (men ändå så långt ifrån Mig som det bara går på de flesta områden), uppför sig. Samtidigt kommer en scen av drömmar spelas upp framför mig medan andra spelas upp inom mig. Den ena kommer att möjliggöras inom några år (även om det redan har börjat), den senare troligtvis aldrig i någon större utsträckning än vad som tidigare har funnits. Som sagt: så nära, men ack så långt borta.

Hot town, summer in the city - Vi syns i sta'n

/Jay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0