Little Wing

Kanske skulle jag inte ha kommit till. Jag vet en, ev. två, som skulle kunna ha det bättre. Kanske har dem tankarna lagts på hyllan nu, men jag tar med mig det. Bygger upp en vägg som kommer att förstöra mina ideal i framtiden, tills jag en dag kanske upplever samma eventuella lycka.

De flesta skulle jag tro är stolta över saker som de har gjort nyligen. Saker som har haft en stor betydelse för dem själva och kanske fler eller sådant som kommer att ha en stor betydelse i framtiden. Det jag är mest stolt över är små objekt jag gjorde som ung, som jag lade ner hela min själ att snida på. Även om jag kanske fick en del hjälp, inte så mycket på den senare (förutom baksidan), känns det som om det var egenhändigt. Skönhet, av mig skapad.
Jag glädjs åt att vissa kan vara där, även om de gör fel, så är de där. Inte någon annanstans. Det betyder mycket. (Jag syftar på något helt annat än vad ni tror, även om det går att tillämpa på mycket). Så måste man tänka ibland. Annars är man alltid allena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0