Don't Think Twice, It's All Right

När man själv isoleras, från den plats på vilken man vanligtvis befinner sig, är det lätt att inse att man har för mycket fritid. Kanske är det i detta fall fel att säga för mycket fritid, då det vore mer passande att säga fritid utan aktiviter eller möjlighet att ägna sig åt sin hobby. Många gånger märker jag hur tillgjord tillvaron är när besökare anländer och säkerligen en tid innan ankomsten. Mycket av det som man tror spelar roll för besökarna lägger många för mycket tid på och helheten dras ned i och med den tid man måste döda mellan de stora aktiviterna. Den tid som läggs ner på att få allting perfekt är på något sätt bortkastad tid, eller så håller det helt enkelt inte i längden.
Jag fick under helgen även en påminnelse om hur vissa saker måste göras, även om det innebär att lite blod måste offras (det låter värre än det är). Ytterligare något som kom upp till ytan var meningen med livet. Jag kan inte påstå att jag blev mycket klokare på det området...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0