California Dreamin'

Jag tänker inte kommentera dagens morgoneskapader, det är glömt nu, som sagt. Istället blickar jag framåt mot andra galenskaper, men det är svårt att se med infekterade ögon (nej, inte infekterade på riktigt).
När ett obejkt placeras i "fel" miljö är det sällan lätt att motså detta, även om det kanske är föga intressant i sin "rätta" miljö. Jag upplevde det idag. Objektet var inte av denna karaktär, utan det var mer än acceptabelt, oavsett miljö.
Jag kan avsluta med att det finns många fina hus på den plats till vilken jag vill flytta och jag står fast vid att priserna är överkomliga. Lite triss på veckopengen och man är snart där. Sommarjobb är överskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0