Blue Jay Way

Det är alltid trevligt att gå mot strömmen - att vara en strömbrytare så att säga. Låter det spännande? Ohm det är! Det är så att man slår volter. Kanske möter man någon sorts belöning när allt blir lugnt.
Idag blev det hur som helst ingen belöning. Triss har ännu inte övertygat mig och tian-lotternas nya layout är skattretande. "Skrapa paketet"... Låter det tala för sig självt.
I övrigt vet jag nu säkert att Max stänger klockan 23:00, vilket kan vara värt att minnas inför framtiden. Idag blev jag inte besviken då jag har falukorv och makaroner hemma men en vacker dag står man där och beklagar sig.

Strömmen ligger nog och sover nu och jag skall nog dras med och bryta kontakten för nu.


G'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0