All I Really Want To Do

Nu har den tiden kommit på året då de flesta mår som allra bäst. Personligen anser jag att vi ligger lite mer än ett halvår ifrån den bästa tiden. Den åstundan delas inte av många utan tycks ses på som något i allra högsta grad märkligt. Märkligt.
Igår var det en dag på vilken två program, vars namn kan förbli okända även om någon av mina 1 besökare vet det. Jo, det förstås, det är ju jag som är besökaren. Nåväl. Dessa två program tar verkligen fram de bästa respektive sämsta sidorna inom mig. Den ena, den sämre, är ett sådant program som orsakar en viss person i vardagsrummet att anropa mig för det som för denna anses vara sevärda tingestar. Pyttsan! Något för alla, inget för mig. Juste paroll.
Nästkommande program är allt som sommaren är och allt som gör sommaren bra för mig.  Excellensen i detta program är överlägsen det mesta och vad mer kan man säga? Vi lämnar det där.
Om cirkus en och en halv timme visar man en av de bättre filmerna som erbjuds. Återigen en typ av sommarfilm i mina ögon. Jag ämnar se på den i min ensamhet, nu när alla vänner har krypit till kojs. Egentligen kan jag spela in den, nu när modern teknik möjliggör sådant, men det skulle inte vara samma sak. Jag lär, oavsett vilken tid det rör sig om, inte vakna upp till något ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spaaana :)

2009-09-14 @ 01:15:12
URL: http://amandarockh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0