(Sexy) Snowbird

Nåväl, jag skall väl sluta tala i gåtor för idag: Jag var på, hur konstigt det än låter, en musikal (Buddy Holly) och lite rädd för att det skulle hota min manlighet, höll jag en låg profil.
Jag kom för musiken; resten på grund av sitt libido - kvinnorna för att beskåda mannen i fråga och männen för att satisfiera sinna kvinnor (inte genom att vara där, utan snarare för att de vet att kvinnorna har en längtan när de väl kommer hem).
Väl slut blev även jag tagen, rent fysiskt (men inte på det snuskiga sättet). Det var en släkting och en ingift dylik som hade lyckats välja samma dag. Den ena finner jag vara tämligen trevlig och nästintill en jag vill vara.

Det som dock spelade roll var att jag insåg något idag (igår blir det egentligen) som jag känner... någonting (i väntan på rätt ord) inför. Det är hårt att välkomna om några år en fulsnygg sanning när det innebär att man upplever en falsk vacker, till synes, sådan idag. Inte helt, men väntan dit, på vägen av obeslutsamhet.
Trackback
RSS 2.0